Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Det blev en liten prins!!!!!!!!!!

Av Sofia - 18 augusti 2008 21:22

Bloggen har verkligen legat vilande ett bra tag nu och säkert kommer den göra det några veckor framöver också. Tänkte bara att jag måste visa upp min lilla prins som föddes den 26 juli kl 14,15. Han vägde 4180g (exakt som sin mor nr hon föddes) och var 51cm lång. Självklart tycker jag och hans far att han är det absolut snyggaste vi någonsin skådat, vilket är fullt normalt har jag hört :)

Här har vi lille Nils Erik André. Visst är han väl söt som socker.




Jag kommer att återkomma, ska bara komma in i vardagen och sådant.

Ha det så bra! 

 
 
Ingen bild

Magdalena

19 augusti 2008 09:40

Vad kul att få se hans ögon! Han var ju så där lagom trevlig när ni var här på besök (läs sov HELA tiden). :)

Han är verkligen söt! Hör av mig någon kväll om vi har vägarna förbi.

 
Ingen bild

Vilmas mormor

19 augusti 2008 21:35

Ett stort GRATTIS till sonen och vilken charmör förstår att ni är stolta kram till er alla

 
Malin

Malin

19 augusti 2008 21:37

Åååååååååååå vilken sötnos!!!!!!!!!!
Tänk att jag precis tänkte på dig för bara några timmar sen och att jag funderade på att skicka ett sms för att höra hur ni mår och om killen fått nåt namn.
Hoppas hela familjen mår bra!!!
Massor med kramar till er

http://mallingen.blogspot.com

 
Karin

Karin

20 augusti 2008 21:32

Helt underbar!!
GRATTIS.

http://gemini.bloggagratis.se

 
Manne

Manne

20 augusti 2008 22:11

Men ser man på....Grattis till bäbben!

När kommer nästa?

http://one2many.bloggagratis.se

 
m a r i a k o d e n

m a r i a k o d e n

27 augusti 2008 21:13

Länge sen man kikade in....å så tittar man till slut in å får skåda ett supersött barn!!!
Grattis! Grattis!!
Lycka till!!

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Helena

Helena

3 september 2008 20:14

GRATTIS!!!

http://leetaah.wordpress.com

 
Angelica

Angelica

18 september 2008 10:29

Åh, vilken otroligt fin pojke!

Grattis i massor!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Lina

Lina

11 januari 2009 18:23

Gud så söt =) Kika gärna in på min blogg och se om där finns något som faller dig i smaken =)

http://www.lvdp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards