Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Dålig dålig dålig på att blogga!

Av Sofia - 4 april 2008 16:13

Ja jag borde verkligen skämmas så dålig som jag är på att uppdatera bloggen. Har varit så mycket på senaste känns det som. Det är inte bara det att jag tycker mig ha mycket att hålla reda på utan dessutom upplever jag mig själv som smått senil numera. Jag hoppas verkligen att det släpper när bebisen kommit ut och jag har ammat färdigt ( då kan man visst bli virrig värre) Jag är ju den typen av människa som vill ha absolut kontroll på allt! Det är bara att glömma just nu, till och med sambon tycker jag har dålig koll.

Vi är snart i full färde med att flytta till en ny lägenhet. Vi ska renovera köket i den innan vi flyttar in, men efter i förrgår så har jag tappat suget en aning. Det har visat sig att i detta hus har det ett speciellt ventilationssystem så man får inte sätta in vilken fläkt man vill. Det finns INGEN fläktkåpa som passa till detta system och då faller ju hela min köksdröm. Vi hade planerat att ta bort två överskåp och kakla upp till taket, istället får vi ha en alldeles vanlig (ful) fläkt, grrrrrr.

Nåja det är bara att tänka framåt och komma på någon annan snygg lösning. Lägenheten är ju liksom köpt och bebisen påväg, vad göra?????


Kolla in detta då, magen växer så det knakar!

Här i v.25




 
 
Karin

Karin

4 april 2008 21:24

Kul med flytt fast trist att ni inte kan fixa som ni planerat.
Fin mage! :-)

http://gemini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Magda

5 april 2008 08:24

Magen ser inte så stor ut tycker jag! :) Men det är ju på slutet den växer som mest (förutom för Vilma då som slutade växa).

Hör av er om ni ska till IKEA, jag skulle behöva ett par gångjärn. Köpte ett paket för lite.

Kram o trevlig helg. Vi ska städa ur huset hela helgen o börja flytta saker

/Magda

 
Ingen bild

Fisken

5 april 2008 16:35

Vilken härlig mage du har! Hoppas ni hittar någon lösning med fläkten. Ha en bra helg...

 
Helena

Helena

12 april 2008 19:54

Vet hur det är när köksdrömmarna blir fel, men du IKEA har en skithäftig grejnu som vi har köpt.. en kombinerad mikro och fläkt.. Den verkar skitsmidig :-) Då slipper man mikron på bänken också ...
Kul att se att du bloggar igen tjejen.. vill ju läsa om bebisen :-)
kram
helena

http://viktigsida.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards