Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

En minst sagt häftig upplevelse......

Av Sofia - 15 februari 2008 18:45

var ultraljudet igår. Herregud h*n slog volter och viftade med armarna. Inte undra på att jag känner det som att jag har en fisk i magen :)

BF blev bara flyttad en dag från den 21/7 till den 20/7, det var ju åt rätt håll iaf.


Jag kan tyvärr inte visa upp någon bra bild då det var helt omöjligt för barnmorskan att få till en, de lilla pyret låg ju inte still en enda sekund!

Fast jag kan ju förstås inte låta bli att visa upp en av de bilder vi fick med oss, stolt blivande mamma som jag är :)



En riktigt trevlig helg vill jag önska er!


v.18

 
 
Chrissie

Chrissie

15 februari 2008 19:28

Visst är det alldeles underbart att få se lill*n på ultraljud?! Vår bebis var ganska lugn när vi var där, men nu är det fullt liv i min mage allt som ofta! Mysigt när man känner sparkar tycker jag. Ibland rör sig hela min mage när bebis sparkar :-) Vårt BF blev också flyttat, så nu är det 17 juni som gäller för oss.
Trevlig helg!
Kram Chrissie

http://vardagssnack.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

15 februari 2008 22:11

Wiiieee.....en liten bebis!
Häftig upplevelse va?!
Mysigt med en sommarbebis. Vi hade bf 29:e juli, men Neo behagade kika ut 12:e augusti - fint folk kommer alltid sent vettu...hahaha!
Massor med kramar till dig o magen

 
E-K

E-K

15 februari 2008 23:16

Hääärligt att få se sin lilla krabat. Minns det som igår :-)
Ang BF datum så var min först beräknad till 7/6 men valde att ploppa ut den 29/5, på MIN födelsedag!! bästa presenten någonsin.
Nr 2 var beräknad till 20/1 men stannade inne till 27/1. Så kan det vara.

http://gemini.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

20 februari 2008 15:32

COOOOOLT :-)
Måste ju vara SÅ häftigt att se..

http://viktigsida.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards