Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Sofia - 14 februari 2008 08:25

Idag är det dags, åh jag längtar så jag håller på att gå åt! klockan 14.00 ska vi infinna oss på spec.mödra för ultraljud. Jag kan inte fatta att tiden helt plötsligt gått så fort, snart är det ju halvtid. Mycket gör det nog att vi går mot ljusare tider och att jag nu mår väldigt bra, bara slippa må illa och vara så jädra trött gör ju hela skillnaden!



Idag är det även Alla Hjärtans Dag och jag vill önska er alla en trevlig sådan!

Igår kväll innan jag for på jobbet gjorde jag en smörgåstårta, det är sambons favorit och en dag som denna är ju absolut värd att fira. 

Många tycker väl att Alla Hjärtans Dag är löjlig, man ska ju visa kärlek varje dag. Jag firar då denna dag med gott samvete, jag visar kärlek, omtanke och givmildhet var dag. Är rätt duktig på att ge sambon nån liten present då och då, jag tycker sådant är viktigt. Ibland behöver man bli uppmuntrad eller bortskämd på en vanlig grå Måndag också. I år vet han vad han ska få, paketet kommer från Kicks. Här om kvällen frågade han var den affären låg (killen med koll) jag förklarade vart och i samma ögonblick ångrade jag mig. Han kom inte ihåg vad det var för typ av affär tills jag sa vart den låg, ATTANS! Nu vet han att det är favorit parfymen han ska få, nåja han har önskat sig den så han blev nog lika glad för det.



Nä nu ska jag ta och hoppa i duschen. Får väl se om det blir några bra bilder på bebisen isf ska jag scanna in dom så ni får se :)


Hej sålänge! 





Skapa flashcards