Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Sofia - 8 februari 2008 13:47

jag bloggade. Känns som att jag haft väldigt mycket att göra, men jag tror snarare att det är latheten som slagit in. Känns som att jag gör så väldigt mycket nyttigt, men när jag tänker efter så gör jag inte så himla mycket på en dag. Snacka om att jag har förändrats, kunde knappt sitta still och se nyheterna förr, nu kan jag såsa i soffan 3 timmar på raken!

Ja jag känner knappt igen mig själv, och jag gillar inte att jag blivit så trött och bekväm av mig. Nu går det väl inte att göra så mycket åt detta då jag hört att det är helt normalt då man ska ha barn.


Jag hade ju tänkt visa upp lite kalasbilder, men så var det slut batteri i kameran så de laddas just nu.


Sex dagar kvar till ultraljudet, ska bli spännande.

Vi försöker klura ut namn, det går väl sådär.


blir det en flicka kan det bli:


Cornelia

Klara

Julia

Sibell

Lova

Ebba

Sally 


sen finns det säkert något mer som vi pratat om, men jag glömmer ju så snabbt :)


Blir det en pojke så blir det förmodligen en

Benjamin eller eventuellt en Alfrid som vi kom på här om kvällen.


Att det ska vara så svårt att komma på pojknamn.

Jag älskar ju Erik,Oskar och Carl, men det finns redan några som heter det inom familjen/släkten så det blir väldigt förvirrande om det kommer en till som ska heta något av det.


Nåja det löser sig säkerligen, när ungen kommer ut så kanske den inte ser ut som någon av de nämnda namnen.


Jag skulle heta Jessica tills jag tittade ut, nej sa mamma hon kan inte heta Jessica då hon ser ut som en Sofia.

Så man kanske helt enkelt inte ska lägga ner så mycket energi på namn innan man sett ungen.


Nä nu ska vi en sväng på stan, vilket otroligt väder det är idag. Blå himmel, sol och termometern visar +0.


Slutligen får jag önska er alla en riktigt trevlig helg!

Själv så jobbar jag hela helgen. 


Skapa flashcards