Alla inlägg den 16 september 2007

Av Sofia - 16 september 2007 11:17

Nu har jag fått gjort två halsband till. Det tråkiga är att när man väl sitter där och håller på, de är då man kommer på vad man skulle haft. Jag måste samla på mig lite pärlor och stenar så jag har. Såhär blev det första. Nästan lite brud över det kan jag tycka.



Och såhär blev det andra. Detta ska jag ha själv, jag ÄLSKAR ju grönt. Visste ni det? :) Jag är ju som sagt ny på detta med smycken, övning ger färdighet även i detta fall får jag hoppas. Jag har redan fått två beställningar, trodde jag aldrig skulle hända. Det blev jag väldig glad över.



Har ni sett filmen nedan? Om inte så GÖR det. Den är helt suverän!

Hoppas ni haft en bra helg, inte för att den är över riktigt ännu, men söndagarna tenderar att flyga förbi.


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards