Alla inlägg den 13 september 2007

Av Sofia - 13 september 2007 20:44

Ytterligare en dag på stan avverkad. Nu när sambon är borta passar jag på att bära hem en massa saker :) Han har meddelat att för varje ny sak som kommer in i vårt hem, skall en ut. Jag har lite svårt för det, men när katten är borta....


Jag har höststädat köket nu i eftermiddag. Hittade ett par gardiner som jag bara inte kunde leva utan, de kändes iaf så.


Vet ni vad som hände sen? Jo jag gick in på buketten och strosade runt bland hyllorna. Helt plötsligt ropar det från en av hyllorna, jo det är säkert! Där stod en skål, en grön en. Ja jag fick ju helt enkelt köpa den, kände mig nästan tvungen. Ja som att det inte var nog med det så blev det nya krukor till köksfönstret också. JA, jag är HOPPLÖS!


Skapa flashcards