Alla inlägg den 12 september 2007

Av Sofia - 12 september 2007 19:08

Inte trodde jag att en grabb på dryga 1,5 år kunde vara så duktig på att köpa presenter. Fick detta fat med tillhörande skålar som tack för helgen. Han kom kånkandes fram till mig med paketet, så söt! Jag ÄLSKAR grönt, ifall någon skulle ha missat det. Detta är ju förstås ett serveringsfat, men jag har det på soffbordet. Tycker det passar ypperligt att ha ljus i dem, kanske liter nötter eller gröna druvor i två av dem.





Jag vill också passa på att tipsa om ett rött te. En arbetskamrat hade med sig det till jobbet så jag fick smaka, supergott!!! det luktar ljuvligt också.

Köpte mig en förpackning igår, den är snart slut :) Ja, jag är absolut en te missbrukare.






Trevlig kväll på er, snart är det Idol!




















Ovido - Quiz & Flashcards