Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Sofia - 18 juni 2007 20:00

då måste jag bara handla! För en tid sedan öppnade inredningsbutiken "Din Stil" här uppe. ursprungliga lokalen var så illa placerat att jag aldrig ens tog mig dit, jag glömde helt enkelt  bort den! Nu har den flyttat in i vårat lilla och enda köpcentra (20 september är det premiär för ett till, jippi!) Jag har alltid gillat Koziols plastiga dekorationer. Idag upplevde jag ännu ett "jag måste ha det dära nu" ögonblick, ja det händer mig då och då. Jag blir helt salig när jag ser på dessa gröna bladdekorationer. Var tvungen provduka, japp det gick lysande. Snygga i fönstret också och på bordet och på vita linnepaneler. Jag känner lycka! Än har jag inte bestämt mig för vilken plats de skall få, men det kommer bli en alldeles speciell en, där de syns bra. Kanske får de slingra sig upp för den vita badrumsväggen.


Visst är väl grönt vackert! 

Ovido - Quiz & Flashcards