Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Sofia - 14 juni 2007 11:27

I Tisdags när jag var på jobbet, då passade han på. Jag ringde hem på eftermiddagen för att höra hur sambon hade det. Jo det var bara fint, han hade varit och handlat. Aha vad blev det då, frågar jag nyfiket. Ett Nintendo Wii säger han lyckligt. Eh jaha, tv-spel gud vad kul (not) Senare på kvällen när jag kommer hem sitter sambon och fingrar på sin nya leksak. Vill du prova, det är verkligen kul! Hm, ja okej då. Jag ger med mig och ställer mig med den trådlösa kontrollen och vevar med armarna. ÅH gubben gör verkligen det jag gör med mina armar COOLT! Vem är det nu som står där som ett fån framför tvn och flaxar med armarna, jo det är JAG. Jag som inte ens tycker om tv-spel, jag som tyckte det var ett onödigt inköp, det är jag som gillar det mest. Detta kan jag ju inte riktig erkänna fullt ut för sambon, utan passar på när han inte är hemma :) Ja jag säger då det. Kan meddela att jag rockar fett i bowling! Övining ger färdighet, och träningsvärk :)

Skapa flashcards