Alla inlägg den 4 april 2007

Av Sofia - 4 april 2007 20:55

Jag försvinner ett tag nu. Känner att jag inte hinner med någonting just nu. Jag hinner bara jobba och träna känns det som. Just nu är jag inne i ett riktigt träningsil. Jag vill helst träna flera gånger om dagen. Simmar jag på morgonen, vill jag ut och gå på kvällen. Ibland när jag jobbar hinner jag inte träna så mycket och då känns det rent ut HEMSKT i kroppen. Idag har jag varit ledig. Fått simmat 900 meter på morgonen och 1100 meter nu ikväll, lyckan i kroppen är total! :) Jag tänker lägga all tid på träning nu medans det känns så skönt och roligt som det gör. Det kommer alltid stunder då jag kommer tycka det är trist som bara den!Ha nu en riktigt skön påsk alla ni underbara människor!På återseende!Kram Fialotta

Skapa flashcards