Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Sofia - 14 mars 2007 11:08

Uppe lika tidigt idag. Iväg och simmade med mamma. Nu simmade jag 600 meter som var mitt mål för denna vecka! In och snabb handlade på coop. Hem för frukost och lagning av baddräkt. Upptäkte på badhuset att sömmen mitt fram på baddräkten börjat åka upp. Tjusigt om den hade åkt upp hela vägen, då hade humle och dumle fått simma frisim. Nu är denna söm iaf fixat så att de slipper hända någon olycka i bassängen imorgon :)Vid frukosten plockade mamma upp sticken och gjorde klart några vantar som jag tjingade igår när jag fick syn på vad hon stickade. Får inviga dem nu när jag ska gå iväg till jobbet. Ska göra en repa på stan innan, måste hitta några nya helgljus, mer om detta när ljusen är funna.Hoppas ni alla har en trevlig dag. Här är det strålande sol och 8,3 grader varmt i skuggan, underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards