Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Sofia - 13 mars 2007 20:56

Idag slog jag upp mina blå kl 05,50 pigg som bara den!Jag vaknade av att fåglarna pratade ovanför fönstret, de har flyttat in under taket. Klockan 7 var det dags att dra på sig baddräkten. Blev 550 meter idag, ska öka till 600 meter (minst) i morgon. Efter jag och mamma simmat var det dags för frukost här hemma. En vända på stan resulterade i tre plagg till som nu hänger i klädkammaren. Många säger till mig att jag inte ska köpa så mycket kläder nu. Men vadå!? Snacka om att det är peppande att se i spegeln hur en mindre storlek sitter bra. Jag lägger gladerligen ut lite pengar på kläder nu omän jag inte kan ha dem så länge. Jag går som i ett lyckorus ut ur butiken när jag FYNDAT nya kläder i mindre storlek. Hämtade ut ett paket från Dermoshop också. innehållet var bla lite nytt smink i ljusare färger såhär lagomt till våren :)Just kommit hem från jobbet. Blir nu soffläge och Höök för min del. Jag slår ett slag för shopping som peppning!

Skapa flashcards