Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Sofia - 2 mars 2007 15:29

Idag vaknade jag med tuppen och kände direkt att jag mådde bättre. Igår var jag till läkaren som konstaterade att jag hade både influensa och bihåleinflammation. Hon tyckte inte det var de minsta konstigt att jag känt mig som en klubbad säl.Men med lite antibiotika i kroppen så är det helt borta om några dagar. Som sagt jag känner mig redan bättre. Jag stoppade faktiskt i mig två alvedon och for till frissan. Först hade jag tänkt avboka, men då får man ju vänta så länge på en ny tid. Nu är det gjort, och som vanligt är jag nöjd :)Det droppar från taken idag!!!! +4 visar termometern, det är ju helt fantastiskt. Solen skiner på de skitiga fönsterna :) Nu är det vår.Här kommer helgens ljus. Jag hade tänkt spara dem till påsk, men när det blev så fint väder fick de komma fram ur skåpet. Visst är det bulliga och söta de små hönorna.Trevlig helg på er!

Skapa flashcards