Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Sofia - 26 februari 2007 09:01

Fialotta är sjuk! Det började natten till fredag. Jag hade ont i huvudet något så hemskt, slutade med att jag fick sitta på knä vid toan :/ Fredag på dagen kände jag mig allmänt kostig i kroppen. Lite bättre var det lördag. Igår bröt det dock ut. Kände mig snurrig och konstig, visade sig att jag hade 38,3 i temp. Sen steg den bara. Så nu sitter man här i datastolen med de tjockatäcket och raggsockar. Varför sitter du vid datorn när du är sjuk undrar ni säkert nu. Jo de ligger till såhär. Sambon blev lite smått glad över att jag blev sjuk och i och med det var tvungen att vara hemma från jobbet idag. Han och bror ska nämligen ha tag i biljetter till Metallicas spelning i sthlm den 12 juli (släpptes nu 9,00). Happ så då får sjuka Fia sitta och vakta ticnet för att boka. En jädra kö är det bara för att ta sig in på sidan. Just nu känner jag bara.....Fasen vad jag är snäll! Nästan så jag borde få följa med till sthlm och shoppa, på deras bekostnad! :D

Skapa flashcards