Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Sofia - 25 februari 2007 11:48

När nu solen börjar lysa in ser man hur skitiga fönsterna är. I fredags blev det att plocka fram hink och trasa. Jag som har dille på att elda ljus får bittert ångra mig när det är dags att rengöra fönsterna. Fick byta vatten 3 gånger, herregud vad det var sot på och kring fönsterna. Nu är det skinande rent, härlig känsla! Blev nya gardiner till vardagrummet (som jag bloggat om innan) även lite blommor. Till sovrummet inhandlade jag två ljusslingor med vita blommor på (Indiska 99,50st) Dom ger ett behagligt sken. När ljusdrapperiet åkte ner efter jul saknades den där mysiga belysningen som kan vara på även nattetid. Dessa slingor fick ersätta det. Ser på något sätt sprött ut med lysnade vita blommor. Jag blev riktigt nöjd faktiskt.Hoppas ni alla haft en skön helg. Passa på och njut av det som är kvar av den!

Skapa flashcards