Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Sofia - 22 februari 2007 22:46

Shopping får mig alltid på bättre humör. Rätt hemskt egentligen, men så är det! 1. Nya gardiner till vardagsrummet (det har inte träffat på strykjärnet ännu, men imorgon ska det strykas och hängas upp). Nu är det vår! 2. Stort fat till frukt eller ljus (blir ett ljusfat om jag känner mig själv rätt)3. Nya frukostmuggar och små smörgåsbrickor till dem.4. Ytterligare fler ljuslyktor. Behöver inga, men de var söta tycker jag.5. Helgens middagsljus. Försöker hitta nya roliga ljus till varje helg. Denna gång blir de dessa björnbärsljus som får ingå i dukningen. De luktar gott dessutom!Vågen visade +0,5 vad har jag gjort för att förtjäna detta????? Nä jag tar det med ro. Har tränat väldigt mycket denna vecka så det måste bara vara muskler. 3x10 min på CT 2 pass vibrationsträning 2x90 minuter stavgång och 1x425m sim plus 1x524m sim. Maten har jag haft sten koll på. Kan inte vara annat än muskler denna gång. Imorgon klockan 07,00 är det dags för simning igen sedan blir det ett pass vibrationsträning på eftermiddagen. Jag mår toppen!Hoppas ni får en trevlig fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards