Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Sofia - 6 februari 2007 13:02

Jag är hopplös när jag ska sova. Det får inte vara för varmt, heller inte för kallt. Jag sover med sovrumsfönstret öppet året om. I morse var det dock lite väl friskt i rummet. Fönstret mötte värme och kyla. Jag tycker det är fantastiskt vackert! Inte lika vackert när det tinar och fönstret blir randigt dock. Jag ser därför till att njuta i just denna stund!

Av Sofia - 6 februari 2007 09:08

Idag visar termometern hela 23 grader kallt. När man öppnar dörren och drar in luften känns det nästan som att ett lock sätts för luftstrupen. Solen skiner och vårkänslorna spritter i kroppen. För om än det är kallt finns det inget bättre än dessa klara dagar. Titta vad som gömmer sig i den stora björken om somrarna. Det är bara nu när trädet är avklätt man kan se de trassliga bona. Hoppas ni alla får en bra Tisdag!

Skapa flashcards