Direktlänk till inlägg 28 december 2007

När vi två blir tre

Av Sofia - 28 december 2007 11:01

Jag har varit borta från bloggen ett bra tag. Gjort några halvhjärtade försök att komma tillbaka, men har inte riktigt haft hälsan för att orka fortsätta.


Numera mår jag faktiskt väldigt bra, tack och lov! Har varit aningen less på att ständigt ha krämpor.  De jag känt av de senaste månaderna visste jag skulle gå över efter ett tag, så de har väl gått att leva med. Ja som rubriken säger så ska vi få tillökning. Äntligen ska vi bli en liten familj!!!!!


Bebben anländer inte förrän till sommaren, men jag kan nog behöva kommande månader för att verkligen fatta och förbereda mig på att jag ska bli mamma.


Nu vet ni :) 

 
 
Ingen bild

Vilmas mormor

28 december 2007 18:20

Oj,så roligt att höra,hoppas du mår bra,hälsa även din sambo sen vill jag passa på och önska ett GOTT NYTT ÅR!!

 
Ingen bild

Malin

28 december 2007 18:41

GRATTIS igen gumman!
Vad glad jag blev när du berättade. Klappa magen från mig!
Och en massa kramar slänger jag över till dig!

 
Maria

Maria

28 december 2007 20:34

ÅH HERREGUD!
hrla jag ryser!!!!
HAHAHAHA GRAAAAAAAAAAATTIIIIIISSSS!!
Det bästa som kan hända!!!

http://www.hos-emen.se

 
Nenny

Nenny

29 december 2007 08:20

GRATTIS!!!!
Gott nytt år!

http://nenny.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

29 december 2007 11:13

Nja, helst skulle ju knatten både vilja ha lastbilen OCH napparna :)
Vilken dealare va?! Haha!
Måtte vi nu få tag i en sån. Får se hur det går på Tradera.
Det är skönt att bara få vara, men jag längtar ihjäl mig efter älskade sonen att jag knappt står ut. Och då har han inte ens varit borta i ett dygn, haha!
Ha en skön helg gumman!
Kram kram

 
Trolda

Trolda

29 december 2007 18:59

HEJ fialotta!!! Vad UUUUNDERBART!!! Stort, stort GRATTIS till er alla =D Och KUL att höra från dig igen!

Trolda - många GRATTISKRAMAR!!!!

http://trolda.blogg.se

 
Ingen bild

Chrissie

29 december 2007 19:39

Åhhhhhh, STORT GRATTIS till dig och din sambo! Hos oss är det likadant - 2 skall bli 3 i juni om allt går bra *lycklig - men dock fortfarande mkt illamående*
Ta hand om dig/er & kram!

 
Lilla My

Lilla My

29 december 2007 21:20

GRATTIS!Så roligt för er.Ha en fin kväll

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

29 december 2007 23:55

Grattis i massor! Hur kul som helst1
Hoppas att allt är bra och att illamåendet är över, så att du kan ha njutit av julbordet!

Kramar!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Helena

Helena

30 december 2007 11:18

ÅÅÅÅH vad kul!!!! GRATTIS!! Vad JÄTTEJÄTTEKUL!!! Hoppas illamåendet bara går över snart!!
KRAMIS!!! :-)

http://viktigsida.blogspot.com

 
Helen

Helen

30 december 2007 23:16

Får väl ta å gratulera. har två små troll här hemma. Hittade dig genom Malins blogg. Ha d bra och hoppas du inte får dras med illamåendet länge.
//Helen

http://helenw78.blogg.se

 
Vickan

Vickan

31 december 2007 14:48

Wooooh! Så kul! Grattis!
Är blivande mormor nå nöjd då??

http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Manne

1 januari 2008 13:00

:)
Stort grattis till dig och din familj!

Ta det lugnt och ta vara på dig nu....
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards