Alla inlägg under december 2007

Av Sofia - 31 december 2007 17:16

Ett riktigt Gott Nytt År vill jag önska er alla.

Hoppas ni får ett bra slut på år 2007 och en kanon start på år 2008.

 

Ta det lugnt med skumpan och raketerna, de kan båda bli farliga :)

Själv skålar jag i cider detta år, och säkert nästa också men det är de värt :)

 

 

Kram på er! 

Av Sofia - 28 december 2007 11:01

Jag har varit borta från bloggen ett bra tag. Gjort några halvhjärtade försök att komma tillbaka, men har inte riktigt haft hälsan för att orka fortsätta.


Numera mår jag faktiskt väldigt bra, tack och lov! Har varit aningen less på att ständigt ha krämpor.  De jag känt av de senaste månaderna visste jag skulle gå över efter ett tag, så de har väl gått att leva med. Ja som rubriken säger så ska vi få tillökning. Äntligen ska vi bli en liten familj!!!!!


Bebben anländer inte förrän till sommaren, men jag kan nog behöva kommande månader för att verkligen fatta och förbereda mig på att jag ska bli mamma.


Nu vet ni :) 

Skapa flashcards