Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Sofia - 23 oktober 2007 10:25

Jag har verkligen varit dålig på att blogga senaste tiden. Jag mår ju bättre nu, mer energi och då får jag genast en massa idéer :)


Förra veckan städade jag ur förrådet, fick hjälp av lillasyster, visst är hon snäll!

Just nu håller jag på att rensa upp i lägenheten. Håller på att städa klädkammaren, köpt korgar och backar, blir väldig ordning där inne må jag säga. Vi kör GI ännu, måtten har minskat men inte heller det har jag ju redovisat, det kommer.


Nu ska jag iväg och köpa krokar och handtag till klädkammaren. Planen är att få den helt färdig idag.



Hoppas ni alla har det bra, jag har ju tittat in hos er då och då men jag kan inga kommentarer skriva. Tror det beror på att datorn låter som ett tröskverk och att internet hänger sig precis HELA TIDEN. Tänk att en dator fungerar bara problemfritt ca en vecka efter inköp, sen börjar problemen :)


Nä nu är det bäst jag hoppar ner i skorna och börjar jakten efter krokar och handtag. 

Ovido - Quiz & Flashcards