Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Rättelse av vikten och rapport om lägenheten

Av Sofia - 5 augusti 2007 17:41

Ja nu när jag då med vaken hjärna räknat i viktboken ser jag att jag skrivit fel. Det ska vara 6,9kg upp och totalt 9kg ner. Viktiga saker de där :)


Vi åkte ju då ner till Umeå på Torsdagen för att få oss en alldeles privat visning av längenheten. Som vanligt var ju bilderna mer imponerande än när man såg den i verkligeheten. Rummen var mindre, de kan jag leva med, de trista var dock att de hade målat om nästan överallt, men det var inte de minsta bra gjort. Usch vad sånt är tråkigt! Jag som är lite av en perfektionist fick ont i ögonen när jag såg dropptorkad måla både här och där. Det är väl inte hela världen, vi har många hantverkare i våra släkter, så som snickare,målare,plattsättare och elektriker. Vi borde ju liksom klara oss omän vi får börja med att göra om (och det är en hel del som behöver göras om enligt mig) här och där.


De stora pluset på just denna lägenhet är ju just läget. Det är väldigt grönt och lummigt, uteplatsen var verkligen mysig. Finns plats för några små rabatter t.o.m Ett ganska stort uteförråd med hyllor från golv till tak, ett måste! Sen var klädkammaren i hallen riktigt bra den också.


Det finns ganska många saker som talar för denna lägenhet, det beror bara på vad prislappen landar på. De begär 475000, de är 24 som är intresserade och vi är väl inte beredda på att gå upp nå mycket mer än till 500000. Det finns mycket att fixa i den och det kommer kosta.


Imorgon kl12 skall alla som vill vara med på budgivningen ha hört av sig, sen är det bara att vänta och se hur mycket folk är villiga att slanta upp.


I övrigt har helgen gått i vilans tecken. Varit nere hos sambons föräldrar och hälsat på. Jag känner mig piggare och piggare för var dag som går, de är en helt otrolig känsla. Jag vågar inte hoppa av glädje ännu, men det är 3 veckor kvar på behandligen så forhoppningsvis ger bakterierna upp! Jag är visserligen trött av medicinen, men jag är på samma gång piggare pga att jag har mindre ont, härlig känsla.


Hoppas ni alla haft en bra helg, imogon är det jobb igen och självklart kom de fina vädret lagom till det. Nu strålar solen som aldrig förr och graderna stiger.


Vill önska er ett riktigt skönt slut på denna helg!


Här kommer några bilder inifrån lägenheten

 
 
Maria

Maria

5 augusti 2007 23:29

Lägenheten ser ju väldigt fräsch ut och även om man vill fixa saker och ting så är det ju inget man behöver göra på en gång om man ändå planerar att bo där ett tag!
Hoppas att bakterierna har gett upp ja, så du blir helt pigg och kry igen!
Kram!

http://www.hos-emen.se

 
Lilla My

Lilla My

5 augusti 2007 23:32

Lägenheten ser jättefin ut men ska ni lämna PITE´?Varför???? Ha det bra

http://myslivochhem.blogspot.com

 
vildängel

vildängel

6 augusti 2007 09:25

Jag förstår att det var många intressenter - det brukar vara det på lägenheter i det här området. Ska hålla tummarna för att det går bra för er i budgivningen. :D

http://vildangel.blogg.se

 
Angelica

Angelica

6 augusti 2007 12:42

Det såg väldigt fräscht ut i lägenheten. Fixa och renovera kan man ju göra eftersom om man vill det.

Hoppas att du har kryat på dig rejält och att du börjar må bättre!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Christina

Christina

6 augusti 2007 15:01

Vilken underbar lägenhet!!! Håller tummarna för er :D

http://treflickor.squarespace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards