Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Sofia - 30 juni 2007 10:45

det vara sol! Sista helgen i juni anordnas både Piteå summer games (Sveriges tredje största ungdomsturnering i fotboll) och kyrkmarknad. Det brukar alltid vara kanonväder denna helg. Fast detta år har solen frångått detta. Det är ett jädra pissväder rent ut sagt. Det är mulet, rätt småkyligt och att regnet faller är mer regel än undantag. Jag är glad att jag inte har barn som spelarfotboll just nu vill jag lova.


Trotts det trista vädret tänkte jag ta mig iväg en sväng på kyrkmarknaden. Mormor är i kyrkstugan denna helg, så henne måste man ju titta in till och få sig en kopp med något varmt.


Ikväll bär det av upp till pappa. Min kusin anordnar två ggr per år buffé i en stor lada. Detta har visat sig vara väldigt uppskattat så hon kör på även i år.

62 av 62 platser är bokade. God mat och musikunderhållning, vem tackar nej till det. Det blir första gången för mig i år, ska bli riktigt trevligt. Återkommer med bilder senare.


Hoppas ni alla får en trevlig lördag, förhoppningsvis lyser solen mer hos er än den gör hos mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards