Alla inlägg den 19 april 2007

Av Sofia - 19 april 2007 22:25

Nu har jag och sambon bestämt oss, vi ska ta en vecka i solen.  Varken han eller jag kommer ha någon semester i sommar, så vi tar en minisemester nu i vår istället. Den 4 maj sätter vi oss på planet som skall ta oss till marmaris. Ska bli skönt med sol, bad och slapp. Det finns både inomhus och utomhus pool, jag kan inte annat än jubla! Motionen skall ju skötas omän jag är på semester.

Här skall vi bo, känns helt okej. Där har vi poolen som Fialotta kommer sköta morgonmotionen i.

Nästan så man kan hoppa ner i havet från balkongen, hur underbart är inte det! 


Jag längtar kan jag meddela. Skönt att få lite färg på sig innan sommaren.  Imorgon blir det att knalla på stan och kolla om man kan hitta sig någon ny bikini. De dryga 15kg har gjort att den bikini jag äger inte ser klok ut på mig längre. Håll tummarna, jag brukar ha väldiga problem att hitta något som sitter som det ska.

Ovido - Quiz & Flashcards