Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Ner i bassängen med dig!

Av Sofia - 2 april 2007 21:37

Ikväll fick jag med sambon till badhuset. Han har inte varit heltänd på den idéen tidigare, men ikväll blev det av. Kul att motionera tillsammans. Jag jobbar hårt för att det ska bli en tur dit imorgon igen!Nu blir det sängen för mig. Jobb mellan 7-18 + 800 meter bröstsim har gjort kroppen sådär härligt mör.Fortsatt trevlig kväll på er!

 
 
Maria

Maria

2 april 2007 22:30

Va skönt! Kul att sambon är med, det gör ju träningen lite roligare också!
Själv ska jag inte träna denna veckan, har kännt mej lite halvkrasslig och inte alls påhumör för att vara en hurtbulle =)

http://www.hos-emen.se

 
Therese

Therese

3 april 2007 02:33

Så du har fått honom att börja simma, okej en gång men nu kanske det blir varje dag eller varje gång du simmar =)
Vad du måste ha sovit gott i natt. Själv har jag problem att sova just nu men ska försöka.

http://theaa.blogg.se

 
Trolda

Trolda

3 april 2007 08:01

Vad kul för dig att få med Sambon! Min är dessvärre helt obeveklig i den frågan....Han VÄGRAR!(utom på sommaren, då tar vi en tur i sjön) Så jag simmar med grannen istället. Ha en härlig dag!

Trolda - Godmorgon!

http://trolda.blogg.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

3 april 2007 10:09

Va kul att du fick honom med dig..
Ha en bra dag!

http://annalena.webblogg.se

 
Angelica

Angelica

3 april 2007 16:32

Vad kul att du fick honom ed dig! Kul att göra saker tillsammans! Kan tänka mig att det är riktigt skönt att hans pendlade är över!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Manne

Manne

3 april 2007 20:28

Simma....

Längtar faktiskt tillbaka till de år jag simtränade.
Efter en skitdag på jobbet, efter ett stelt pass i gymmet...
Då var det en fröjd att få släppa loss krafterna i att simma. Allt är med. Alla sinnen, alla nerver. Koordination på högsta nivå. Faktiskt. Det låter inte så, simma. Men det är det.

Så sugen jag plötsligt blev.
Men så var jag kräsen. Bassängen skulle nästan vara tom, bara min. Så att jag fick hålla mitt tempo....

Kämpa på, att simma, leka och busa i vattnet är härligt. Dra med honom några ggr så skall du se att han snart mjuknar....:)
Lycka till!!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

3 april 2007 22:41

Heja dig!!!!

http://solusfemina.squarespace.com

 
Ingen bild

Malin

4 april 2007 19:54

Tänka sig att du fick mä sambon till simhallen - det skulle då inte jag lyckas få :)
Du jobbar o står i ser jag och jag har antagit att du har många strängar på din lyra nu.
Hoppas vi kan höras snart. Och ha en mumsig o mysig PÅSK!!!
Massar kramar till dig

 
LoX

LoX

4 april 2007 20:22

Jobb + 800 meter tycker jag låter som ett riktigt bra arbetspass. Bra jobbat!

http://lo.blogg.se

 
Hundbiten

Hundbiten

5 april 2007 10:56

Själv sprang jag i skogen med min sambo förra hösten. Men så upptäckte jag efter ett tag att jag sprang mycket bättre (snabbare) när inte han var med. Konstigt, eftersom han är en betydligt bättre löpare än jag! Kom fram till att det var hans rytm i stegen som blev fel för mig. Hur jag än gjorde hamnade jag i hans, för mig för långa steg. Det kanske är enklare att köra sitt eget rejs i simning. Hoppas det, för det är roligt med gemensamma intressen! :)

Glad påsk, också! :)

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards