Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Sofia - 31 mars 2007 22:27

Idag har jag och sambon städat ihop för första gången detta år. Han svepte runt med dammtrasan och snabeldraken. Själv höll jag mig i badrummet och gjorde en sådandär tråkig städning, torka kakel, städa skåp och hyllor. Nu är det rent och det är alltid lika trevligt! På eftermiddagen tog sambon igen sig framför datorn. Själv planterade jag i krukan som står vid vår dörr. Tänkte att det kunde vara trevligt att påska till det i trapphuset också :) Nu får våra gäster ett varmt välkomnande redan innan de plingar på. Nu ikväll har vi sett senaste Bondfilmen. Vi blev sådär imponerande. Kändes som att det var lite för lite Bond. Fast den hade sina ljusglimtar då och då. Sevärd, javisst!Nu ska jag krypa upp i soffan igen. Kanske finns det något intressant att titta på, om inte annat finns där i soffan en sambo :)Trevlig kväll på er!

Ovido - Quiz & Flashcards