Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Sofia - 27 mars 2007 09:18

Fredag jobbade jag hela dagen. När jag kom hem på kvällen fick jag för mig att jag skulle blondera håret. Ja jag till att vara impulsiv. Tyvärr hade jag blekning hemma. Jag gjorde detta och resultatet blev hårresande! Jag såg formligen ut som en lycktstolpe! Det blev inte vitt, utan GULT. Kunde ju knappt sova den natten. Lördag morgon ringde jag till jobbet och frågade om min kära kollega hade lust att agera frissa. Detta han hade, vilken himla tur för mig. Nu är håret guldbrunt med ljusa slingor, mycket bättre! Får visa en bild vid tillfälle. Ja det har alltså varit jobb jobb och jobb helgen som var. Igår var jag ledig. Började dagen med 700 meter bröstsim, härligt. Vid 9,30 var jag och hämtade ett litet charmtroll på snart ett år. Vi tillbringade hela dagen tillsammans, mestadels ute i det fina vädret. Jag fick köpt en matta till den nystädade balkongen. Tänkte så stort plantera lite påskliljor i krukor, men nä dom var slut. Får göra det till helgen när de fått hem dem. Nu har jag just kommit hem från en 90 minuters promenad längst efter vattnet, fortfarande sur på mig själv över att jag glömde kameran. Otroligt vacker var det när det riktigt ångade ute på isen, solen värmer bra nu. Dags att stoppa något i munnen. Blir en dusch efter det och sen är det nästan dags att gå till jobbet.På Onsdag ska jag försöka få klart på balkongen ( om jag hittar liljor någon annanstans) så då kommer det påskbilder!Ha nu en riktigt bra dag allesammans!Jag tittar in hos er inom kort och uppdaterar mig.Här har vi då Fialottan i den "nya" färgen som är väldigt lik den gamla :)

Ovido - Quiz & Flashcards