Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

Veckans nya vikt...

Av Sofia - 22 mars 2007 18:54

Ja som jag väntade visade vågen plus i morse. +0,4kg men jag var beredd på det denna gång eftersom jag unnade mig rätt friskt på kalaset förra helgen. Inte lika farligt med plus när man vet att man misskött sig. Tränar man och sköter maten perfekt då SUGER det om vågen visar plus!Puh vilken dag! Började dagen med att simma 700 meter, japp nu har jag ökat med ytterligare 100 meter. Efter det blev det frukost hos mormor. Gott, jag var vrålhungrig! Mamma klippte mormor sen bar det av till nästa träning, vibbrationsträningen. Åkte hem och åt lunch, städade och vilad 30 minuter. Iväg på stan för att leta byxor. Gick sådär, hittade iaf ett par trekvarts. Blev även en ny jacka, tröja och en scarfs till tröjan. Får vara nöjd med det, omän jag hade tänkt hitta ett par jeans. Nåja än behöver jag inte gå naken så jag klarar mig nog :)Nu snurrar tvättmaskinen. Disk och matsäck för i morgon är gjord. Bara krypa upp i soffan och vänta på att sambon dyker upp. Imorgon jobbar jag precis HELA dagen så jag passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg!

 
 
Ingen bild

Malin

22 mars 2007 20:45

Jisses, redan vägdag för dig igen...
Tänk vad veckorna rusar iväg.
Håller med dig helt ang det här med att det ändå känns ok med plus när man vet att man unnat sig och att det suger när man skött sig till max.
Hoppas du får en jättehärlig helg och att det går bra att jobba imorron!
Kram till dig

 
Maria

Maria

22 mars 2007 21:15

Du får också ha en trevlig helg och en bra dag på jobbet!
Man blir ju lite sporrad när man får ett +! Då är det bara att kämpa hårdare =D=D
Kramar

http://www.hos-emen.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

23 mars 2007 07:39

Trevlig helg!!
Gud vad du är duktig som tar dig iväg och simmar direkt på morgonen, *imponerad*
*Kramisar*

http://annalena.webblogg.se

 
Trolda

Trolda

23 mars 2007 08:53

Härligt att simma...Jag gör ju det också, iallafall EN gång per vecka. Jag önskar dig en härlig helg och deppa inte för "pluset" nu..Det kommer minus igen!

Trolda - Kramar!

http://trolda.blogg.se

 
Clara

Clara

23 mars 2007 09:37

Och jag vill önska dig en skön och avkopplande helg!
Kram

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

24 mars 2007 09:28

Ha Trevlig helg i det vackra vädret, antar att ni oxå har fint väder;), de är ju inte såå långt mellan oss.
*Kramisar*

http://annalena.webblogg.se

 
Therese

Therese

25 mars 2007 18:26

Men det var ju inte ett sååå kraftigt plus tycker jag. Jag har hittat en ny aktivitet i helgen som jag ska börja med... badminton, jättekul var det.
Det blir nog så att du får skicka det men jag hör av mig.

http://theaa.blogg.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

27 mars 2007 09:30

Kolla min blogg, eller maila mig på : helmer131@hotmail.com så du får mitt lösen.

http://annalena.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards