Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Sofia - 15 mars 2007 17:29

Det vilar något ont över mig. Innan jag åkte på influensa informerade jag arbetskamraterna om att jag ALDRIG haft det någon gång. Ja veckan efter låg jag ju pall i sängen som ni vet. Igår kväll disskuterade vi hur skönt det är med folk som är i tid. Jag kläckte ur mig att " ja det går att räkna på en hand de gånger jag försovit mig" Vad gjorde jag imorse, försov mig såklart! Jag var helt yr i bollen när jag rusade upp ur sängen efter att ha tittat på klockan. Hoppade i kläderna, packade matsäcken. När jag klätt mig insåg jag att jag skulle vägt mig före, fanns ingen tid att klä av sig igen. Får ta vägdag i morgon istället. Jag fick små springa till jobbet samtidigt som jag fick iväg ett sms till Malin. Jag kan även tugga tuggummi samtidigt som jag simmar, jodå man är ju rätt duktig om man får säga det själv :DJag skulle igår gått och köpt helgljusen. Tiden räckte inte till så mamma var och inhandlade. Hon kom förbi med dem idag, visst är dom väl söta!?

Skapa flashcards