Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Sofia - 12 mars 2007 14:05

Förra veckan kom sambon hem redan torsdagkväll. Fredagmorgon åkte jag i väg och simmade i vanlig ordning. När jag kom hem vid 8,30 började vi packa in oss i bilen för att bege oss ner till västerbotten. Vi har åkt skoter (omän föret inte var det bästa) grillat korv och suttit och gottat oss i solen. Lördagen tillbringade vi största delen utomhus i solen. Jag hörde fåglarna kvittra och snön som rasade från taken. Vilken ljuv musik! Helgen där nere fick mig att tänka till. Kanske skulle det inte vara så dumt att bli bondmora ändå! Det är väldigt vackert där nere och vad mycket tid jag skulle få till att vara ute och pyssla. Det tål att tänkas på.Bjuder här på några vårbilder från våra skoterutflykter.Nu ska jag läsa runt bland bloggarna. Måste uppdatera mig känner jag :)Ha en trevlig kväll!

Skapa flashcards