Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Sofia - 1 mars 2007 08:31

Ny månad och ny vikt. Idag visade vågen -1,2kg Ja det är ju helt otroligt med tanke på vad jag stoppat i mig de senaste 5 dagarna då jag varit sjuk. Mängder med glass och skorpor och pepparkakor. Får väl anta att viruset ätit upp allt :) Jag har iaf försökt få i mig bra mat fast jag legat pall i sängen. Bra att ha matlådor i frysen ibland. Blir totalt -15,7kg nudå. Jag hade velat spräcka 16kg gränsen, men jag har ju varit sjuk och inget tränat. Får fixa det nästa vecka då!

Av Sofia - 1 mars 2007 08:12

Jag hade bara två löften till detta nya år.Löfte 1: Fortsätta de nyttiga liv som levdes innan jul, och göra de livet till en livslång förändring. Ja jag kämpar på ännu och har inte tänkt ge upp. Jag har haft mina svackor men lyckats ta mig upp ur dem igen!Löfte 2: Skaffa ett simkort och börja simma iaf 2ggr i veckan. Det har jag. simning 3 dagar i veckan. vissa veckor fungerar inte det, men oftast går det bara fint!Sen har vi vibrationsträningen som jag också är på. Jag har uppfyllt mina löften (och lite till) bra så långt. Bara att kämpa vidare. Vore trevligt om man ett endaste år kunde säga att man fixade de där löftena :)

Skapa flashcards