Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

Stackars mig!

Av Sofia - 27 februari 2007 08:47

Usch vad sjuk jag är. Halsen är helt tjock, näsan går det inte andas igenom och kroppen kokar om jag inte stoppar i mig tabletter var 4e timme. Jag som senast förra veckan sa på jobbet att jag aldrig åker på influensa. HA! där fick jag mig så jag teg! Dags att ta några piller och en klunk hostmedicin. Oj vad jag tycker synd om mig själv! Men det är väl tillåtet ibland va!?

 
 
Therese

Therese

27 februari 2007 10:09

Absolut =), visst måste man få tycka synd om sig själv. Jag som hade tänkt ringa till dig...hmm... gör det någon annan dag
Krya på dig =)

http://theaa.blogg.se

 
Ingen bild

Magda

27 februari 2007 10:27

Hoppas att det snart ger med sig, men vad jag har hört så influensan seg i år.

Idag ska jag o Vilma in till stan på sminkparty, sedan ska vi gå på stan en sväng. Hör av dig när du är pigg på att ses.

 
Maria

Maria

27 februari 2007 13:44

Ja verkligen stackars dej! Man ska aldrig säga 'Det där har jag aldrig råkat ut för...' för då åker man på det så det smäller om det! Hahah..
Krya på dej!

http://www.emen.blogg.se

 
Chri

Chri

27 februari 2007 16:22

Åh, det låter verkligen jobbigt. Krya på dig. Kram Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Trolda

Trolda

27 februari 2007 20:04

Visst får man tycka synd om sig själv ibland..Och nu tycker ju dessutom alla VI synd om dig...=) Så det ÄR synd om dig, KRYA på dig!

Trolda - Kram!

http://trolda.blogg.se

 
Christina

Christina

27 februari 2007 22:04

Jamen det MÅSTE man få göra ... tycka synd om sig själv ... när ingen annan gör det ;) Men ta nu inte dom där tabletterna som min 15-åring fick av mig ... som hon fick andnöd av ... nästan :)

http://solusfemina.squarespace.com

 
Manne

Manne

27 februari 2007 22:15

Uj vad jag tycker synd om dig!
Och nu vet du att man aldrig skall säga sådär...

*lämnar en jättehög med krya-på-dig-kramar*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

28 februari 2007 10:49

Men kära gumman, är du så sjuker?!
Måste nog sätta mig på ett plan genast så jag kan servera dig varmt te och ge dig en massa tidningar att läsa.
Hoppas du kryar på dig snabbt som ögat så du kommer tillbaka till motivationen du hittat.
Miss youuuuu......måste prata soooon!
Massor med krya-på-dig-kramar

 
Anna-Lena

Anna-Lena

28 februari 2007 14:19

Krya på dig!

http://annalena.webblogg.se

 
Clara

Clara

28 februari 2007 15:26

Hej Fia-Lotta!
Vilken söt kommentar du lagt i min blogg!! Jag kan riktigt se det framför mig när du sitter och sjunger vaggvisor för de små lammen!! Så sött!
Du får sköta om dig och bli frisk snart igen...ja,det är tillåtet att tycka synd om sig själv när man är sjuk ;)

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards