Direktlänk till inlägg 19 februari 2007

Vi är på gång vi är laddade vi är tända.......

Av Sofia - 19 februari 2007 15:30

Jag pratar då om mig själv och min mamma. Tända kanske vi inte är, eller jo förresten. Vi är tända på ideén att träna mera. Jag har ju varit jordens latmask. Kan väl inte direkt säga desamma om mor min. Vi började iaf med vibrationsträning för någon vecka sedan. Det är verkligen skönt och stärkande för kroppen. I dag började vi simma. Idag 07,00 hoppade vi ner i vattnet. Jag simmade bara 425 meter. Dock är jag ganska stolt över mig själv. Jag hade först siktat in mig på 200 meter. Ville ta det lugnt första gången så inte knät skulle börja strejka. Det gick jätte bra, och jag är så glad!!! Jag älskar att simma och äntligen kan jag göra det igen. Kroppen fullkomligt sprudlar av ny energi! I lördags fick jag äntligen hem crosstraining maskinen, som jag gått och väntat! Jag får gräsligt ont i mitt knä av den. Fast det funkar att köra 5 minuters pass med lite vila mellan. Går säkert bättre och bättre, kroppen måste vänja sig bara.Ja jag kan bara konstatera att Fialotta mår bra. Jag är laddad och min kropp mår Toppen av all ny träning. Jag har varit i en svacka ett tag. Jag har inte fått ut nog av att promenera. Nu känns det så mycket bättre! Tack och lov för det :)

 
 
Angelica

Angelica

19 februari 2007 16:05

Vad du är duktig! Jag är imponerad över dig! Själv så är jag kass, eller mer skitkass faktiskt med att träna. Kanske blir det bättre vem vet?!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Manne

Manne

19 februari 2007 16:46

Grattis...!
Gott att simma, du simmade ju mera än 100% över det du tänkte...fortsätt så

http://one2many.bloggagratis.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

19 februari 2007 18:32

Kul att du fått hem crosstraining maskinen:) (jag har en orbitrek, det är väl någon föregångare till crosstraining maskinen tror jag, tyvärr har jag inte hittat inspiration till att använda den..)
Kram

http://annalena.webblogg.se

 
Maria

Maria

19 februari 2007 20:40

Dom där crosstrainingmaskinerna är hemska! Jag klarar inte mer än tre minuter på gymmet. Man skulle kanske öva upp sej lite hemma =D Vad kostade din nya älskling?

http://www.emen.blogg.se

 
Trolda

Trolda

19 februari 2007 21:17

Jag älskar OCKSÅ att simma! har dessvärre inte blivit av ännu i år..Först skyller jag på allt annat, såsom väder, snö o kallt..(jag badar dock INOMHUS kanske skall tilläggas..=))Sen nu har jag fortfarande en bitsk influensa´s efterdyningar i kroppen..men KANSKE på onsadg..eller iallafall NÄSTA vecka.Brukar simma 1000 meter, känns lagom.Och det ger verkligen resultat!Och så känner man sig så härligt lätt o liten i vattnet! =D

Hoppas din maskin känns bra för er också!

Trolda - simma lugnt!

http://trolda.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

20 februari 2007 05:20

Vad kul att du äntligen fick tag i crosstrainern och hoppas att knät håller nu då.
Härligt med simning - ska försöka ge mig iväg nån dag jag med.
Ha en bra dag....min startade nyss :)
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards