Direktlänk till inlägg 9 februari 2007

Trevlig helg!

Av Sofia - 9 februari 2007 18:33

Hemma från Luleå igen. Tror ni maskinen fanns fast jag innan kollat så de hade den på lagret. NEJ inte det! Det vilar en förbannelse över mig och den där maskinen tror jag. De skulle iaf ringa måndag och meddela när det skulle få hem fler. Ska ha dem att skriva mitt namn på en av kartongerna undertiden jag har dem på tråden. Nästa gång ska jag banne mig ha en maskin med mig hem!Sambon är hemma igen och middagen är just avklarad. Hittade lite roliga ljus idag. Tulpaner som brinner, jag som älskar dessa blommor. Passande nu när vi går mot ljusare tider.Ha en underbar helg allesammans!

 
 
Helena på Roomservice

Helena på Roomservice

9 februari 2007 22:11

Flera av mina arbetskamrater är från Luleå - de är mysiga människor. Vad fint du hade gjort för din darling...

http://roomservice.blogg.se

 
Angelica

Angelica

9 februari 2007 23:49

Vad fint du hade gjort det! Vilken otur med träningsmaskinen! Kul att jobbet går bra! Hoppas att magen blir bättre, det är så jobbigt när den inte fungerar alls.

Du får ha en så kanon bra helg och kram till dig!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Maria

Maria

10 februari 2007 15:09

Va fint du har dukat =)
Nu ska jag åka in till stan och dricka drinkar innan festen ikväll;)
Hoppas du får en trevlig helg!

http://www.emen.blogg.se

 
Vildangel

Vildangel

11 februari 2007 10:37

Jättefina ljus, var har du köpt dem?
//V

http://www.vildangel.blogg.se

 
Trolda

Trolda

11 februari 2007 17:51

Du hittar så fina ljus..=)Hoppas du haft en skön helg!

Trolda - kramar!

http://trolda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards