Direktlänk till inlägg 2 februari 2007

Veckans nya vikt...

Av Sofia - 2 februari 2007 07:47

Igår var det dags för vägning igen. Vågen visade +1,2kg totalt nu -14,5kg. Är jag nöjd? Givetvis inte! Får dock skylla mig själv eftersom jag unnade mig förra helgen. Det blev vin till maten och även drinkar, dessa går även under namnet kaloribomber! Kanske är lite av pluset muskler, man vet ju inte nu när man börjat träna styrka också. Nu är det nya tag som gäller, kan meddelade att det blir inga drinkar eller andra onyttigheter kommande vecka!

 
 
Ingen bild

Malin

2 februari 2007 11:32

Du visste ju att det skulle bli plus och det var ju inte så förskräckligt - det kan du ta igen snabbt!
Ibland måste man ju få unna sig så man orkar fortsätta...bla bla bla...det har vi ju pratat om :)
Tänker på tårtan din...mmmm...den var nog goooooooooood!
kram

 
Therese

Therese

2 februari 2007 12:12

Det är bara att ta nya tag vännen

http://theaa.blogg.se

 
Christina

Christina

2 februari 2007 18:36

Men det är lite väl hårt ... att inte vara nöjd!!!!!! Jag tror att priset (?) du fick betala för njutningen var värt allt. Och då ska du vara nöjd. Tycker jag :)

http://solusfemina.squarespace.com

 
Trolda

Trolda

2 februari 2007 19:49

Förstår att du blir lite besviken, men på det HELA taget!!!Uj, uj, uj, en MASSA kilon...Då måste det få bli lite "sämre"emellanåt också! Och så har du ju dessutom fyllt år! UNDERBAR ring förresten! (Goé Sambon!)

Trolda - Trevlig Helg!

http://trolda.blogg.se

 
cleo

cleo

2 februari 2007 19:56

Äh, det blir så ibland. Ägglossning och mens och allt möjligt! GO, Fialotta, go! Och trevlig helg! :-)

http://cleopethra.blogg.se

 
Maria

Maria

2 februari 2007 22:23

Man måste ju kunna unna sej lite gott ibland!

http://www.emen.blogg.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

3 februari 2007 13:00

Jag är ändå imponerad av alla kilon du gått ner:)
Trevlig helg!

http://annalena.webblogg.se

 
MammaMu

MammaMu

6 februari 2007 21:18

Hej du!

Vet inte om du råkade se mitt inlägg för ett tag sen... FIALOTTA med stora bokstäver :-) Har inte kunnat lämna kommentarer tidigare men nu har det problemet löst sej.
Hur som helst, jag är så imponerad av ditt kämpande med vikten, du är kanonduktig!!
OCH jag älskar dina små recept med tillhörande foton som du delar med dej av.
Så... jag la till en länk på min sida till dej, hoppas det är okej?

http://hemmahos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards