Direktlänk till inlägg 24 januari 2007

Vilken super dag!

Av Sofia - 24 januari 2007 18:01

Jag började morgonen med att åka iväg och klippa mig. Jag som aldrig varit nöjd med en enda klippning fram till jag hittade denna frissa, nu går jag nöjd ut genom dörren. Det känns kanon! Efter hårvård var det dags för friskvård. Jag mamma och hennes granne begav oss till ett par vänner till mig som startat ett träningscentra. Idag körde jag för första gången vibrationsträning. Jag ÄLSKAR det redan!!! Det var underbart kul, musklerna jobbade så hela kroppen krampade. När passet var över kändes benen som spagetti, det är en härlig känsla! I helgen ska jag köpa träningskort där och sen blir det vibropower 2-3ggr i veckan. Kroppen blir väldigt fast av det, inte mig emot :)Till er som gillar att dricka choklad har jag ett tips. Ni vet hur EXTREMT sött oboy är va!? Vet ni det och precis som jag håller på med en viktresa så drick inte det! Värm istället upp mjöl, vilken som passar just dig. Lägg sedan i 2 bitar 70-86% choklad (till ca 2dl mjölk) låt den smälta i mjölken, vispa och tillsätt 1 tsk råsocker. Det blir riktig mjölkchoklad det, den smakar verkligen choklad och inte bara socker. Testa får ni se :)Trevlig kväll på er!

 
 
Maria

Maria

24 januari 2007 19:10

Åh det måste jag testa. Köper du 'fin' choklad eller köper du blockchoklad och smälter. Kanske inte ens är 70% kakao i blockchoklad förresten?
Vad är den här vibro-grejen? Det får du berätta mer om! Det är nog en väldigt bra grej att träna något som fastar upp huden också, speciellt när du gått ner så mycket!

http://www.emen.blogg.se

 
Ingen bild

fialotta

24 januari 2007 19:20

Maria: Blockchoklad är bara kring 35-40% så du måste köpa "riktig" choklad. Jag ska blogga mer om vibroträningen jag lovar. Ja jag behöver få kroppen fastare, börjar bli lite lös nu :)

 
Ingen bild

Malin you know

24 januari 2007 20:04

Oooooooo´boy....slut på det nu :D

 
Chrissie

Chrissie

24 januari 2007 20:37

Vad härligt med sådana dagar! Måste absolut testa din chokladdryck.
Kram Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Chrissie

Chrissie

24 januari 2007 20:39

...... och så snygg du blev i håret - kollade in din nya profilbild just! Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Trolda

Trolda

25 januari 2007 06:45

Chokladen låter riktigt god!Bättre än alla andra söta halvfabrikat!Tack för tipset!(Finns det något godare än en varm kopp choklad utomhus..mmm)Och toppenfin frissa!=)Nu blir du ju bara SÅ vårfin med "allt"...

Trolda - God morgon!

http://trolda.blogg.se

 
Anna-Lena

Anna-Lena

25 januari 2007 08:49

Kikar in.. Choklad drycken måste jag prova:)

http://annalena.webblogg.se

 
Vildangel

Vildangel

25 januari 2007 09:00

Vad härligt, jag har oxå hittat en frissa som jag är mycket nöjd med, hon hittade liksom bara rätt med mitt hår, min frisyr och min stil. Och när man väl hittat dem så håller man ju fast vid dem. *s* Chokladen ska jag testa i helgen. Lät väldigt gott.

http://www.vildangel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards