Direktlänk till inlägg 5 januari 2007

De falska alternativet.....

Av Sofia - 5 januari 2007 15:38

Nämen inte en enda som gissade rätt!1. När jag var 12 år gammal snubblade jag över en mattkant och vred mitt knä urled - Pinsamt sant, så dålig koll hade jag på fötterna.2. När jag var 18 år fick jag erbjudande om att vara modell för ellos - Jo faktiskt så är även detta sant, dock var jag för feg för att tacka ja.3. Jag har haft ett förhållande med en man som är mer än 30 år äldre än mig - Japp detta är också helt sant. När jag bodde i göteborg var jag tillsammans med en 33 år äldre man.4. I Göteborg bodde jag i en etta på 33kvm i Majorna - Nä se i Majorna har Fialotta aldrig bott, hon bodde i Västra Frölunda.5. I klädkammaren i en påse ligger mina snuttefiltar som jag fick när jag föddes - Ja visst är de så, rosa och vita är dem.De var alltså alternativ 4 ni skulle gissat på!

 
 
Therese

Therese

5 januari 2007 15:56

Attans också...
Jag var helst säker på att nummer två var rätt för jag har aldrig hört det. Kul iallafall =)
Hi, hi så du har kvar dina snuttefiltar =). Själv minnns jag inte ens om jag hade några överhuvudtaget
Ha det, nu har du bara två nätter kvar.

http://theaa.blogg.se

 
Chrissie

Chrissie

5 januari 2007 16:26

Aha, verkligen klurigt, eftersom jag visste att du har bott i gbg så tänkte jag aldrig att det alternativet var falskt. Synd att jag var lite snabb med att bekänna.. du får gissa hos mig nästa gång något liknande kommer upp.
Ha en skön fredagkväll, kram Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Magda

Magda

5 januari 2007 16:40

Jag visste inte heller att du fått erbjudande om modellande i Ellos. Tänk, du hade ju kunnat vara värsta modellen nu om du tackat ja.

Gå in på min blogg o läs om vad som hände mig idag. :)

Kram

http://magda.bloggagratis.se

 
Lina

Lina

5 januari 2007 16:42

Men vad kul att ha fått erbjudande...Hade jag ingen aning om...visste ju att du bott i götet men kom ej ihåg vart...attans...
Kram på dig och trevlig helg.

http://linas.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

5 januari 2007 19:18

Fan också...

http://www.emen.blogg.se

 
Trolda

Trolda

5 januari 2007 20:29

Attans också....!=) Men så vet vi lite MER om dig och dina bedrifter! Alltid kul!

Trolda - trevlig helg!

http://trolda.blogg.se

 
Angelica

Angelica

6 januari 2007 10:09

*skrattar*

Du har läste lite fel, eller så var jag otydlig. Det händer i mina drömmars värld. Men i verkligheten blir det inga knoddar på länge. Trist nog...

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Christina

Christina

6 januari 2007 12:58

SABLAR! Jag som kom in här nu för att ta åt mig äran av att ha gissat rätt ;)

http://solusfemina.squarespace.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards