Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Sofia - 4 januari 2007 20:06

Jag har fått en utmaning av både Maria och TroldaBland de fem nedanstående påståenden finns det ett som är falskt, vilket?1. När jag var 12 år gammal snubblade jag över en mattkant och vred mitt knä urled.2. När jag var 18 år fick jag erbjudande om att vara modell för ellos.3. Jag har haft ett förhållande med en man som är mer än 30 år äldre än mig.4. I Göteborg bodde jag i en etta på 33kvm i Majorna.5. I klädkammaren i en påse ligger mina snuttefiltar som jag fick när jag föddes.Då ska vi se hur vassa ni är på detta gott folk.Jag utmanar Magda Malin och Chrissie

Av Sofia - 4 januari 2007 14:19

Första natten är avklarad BARA 3 kvar =) Uh blir trött bara jag tänker på det. Idag är de min vägdag fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra med de där. Jag väger mig alltid på morgonen innan jag äter frukost, imorse åt jag innan jag gick från jobbet för att kunna gå och lägga mig direkt jag kom hem. Vågen visade +0,4kg men ja ibland går man upp 1-1,5kg efter frukost så de är ju så himla missvisande. Får väga mig i morgon på morgonen om jag känner att jag kan vara utan frukosten, bara de att magen krånglar ju när jag hoppar över måltider. Nåja de löser sig om inte annat blir det en korrekt vägning nästa torsdag.Dags att fundera ut något att göra till middag kanske, men har ingen lust att laga mat idag!

Ovido - Quiz & Flashcards