Direktlänk till inlägg 1 januari 2007

År 2007

Av Sofia - 1 januari 2007 20:09

I eftermiddag kom vi hem från fjällen. Har varit härligt att andas lite friskluft, äta gott och umgås med vänner. Istället för raketer och smällare fixade grabbarna till en riktigt snygg brasa =)Bild två är tagen på hemfärden, lägg märke till vilket vinterland vi lämnat bakom oss!!!!Jaha då var de dessa nyårslöften igen. Jag hade nästan bestämt mig för att inga ha, men sen ändrade jag mig.Löfte 1: Fortsätta de nyttiga liv som levdes innan jul, och göra de livet till en livslång förändring.Löfte 2: Skaffa ett simkort och börja simma iaf 2ggr i veckan.Jag nöjer mig så, gjorde den jobbigaste förändringen innan jul vilket känns jätte skönt!!!Hoppas ni alla haft en trevlig nyårshelg! Nu ska jag sätta mig i soffan ett tag och bara slappa. Trevlig kväll på er!

 
 
Ingen bild

Malin

1 januari 2007 20:30

Vad avis jag är på snön - här har det regnat.
Och idag när jag var ute och gick var det isgata så jag fick parera hela tiden och höll på att ramla flera gånger....tjatigt när det är så.
Simma vill jag oxå göra - ska försöka ta mig iväg när sonen är på dagis...det är ju så skönt!

God fortsättning på det nya året!
Kram kram

 
Chrissie

Chrissie

1 januari 2007 22:01

Åh vad underbart det ser ut! Här har det varit regn & blåst i dagarna tre... ja, du känner väl igen de göteborgska vädersensationerna ;)
God fortsättning!
Kram Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Therese

Therese

2 januari 2007 12:27

Tycker att du har jättebra nyårslöften =), jag tycker att det är roligt med sådana =)
Tack själv för senast, ser underbart ut med snö.

Ha det bra

http://theaa.blogg.se

 
Lina

Lina

2 januari 2007 17:11

Ser mysigt ut. Vi hade en trevlig nyårsafton förutom att det spöregna på förmiddagen.

Kram på dig

http://linas.bloggagratis.se

 
Trolda

Trolda

2 januari 2007 18:46

Det ser ut som du haft det HÄRLIGT! Välkommen tillbaka, jag har saknat dina små blogginlägg!=)

Trolda - God fortsättning!

http://trolda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Skapa flashcards