Alla inlägg den 23 september 2006

Av Sofia - 23 september 2006 16:29

Eftersom morgonen började sådär så har de hängt ett moln över mig. Tog mig ner på stan för att inhandla textilfärg och plast. Nä nu hade dom ju ingen hårdare plast så hur bra gick de då. Fick gå in på konstnärsaffären och köpa självhäftande glasplast. Funkade inte lika bra som schablonplast kan jag buttert meddela. Nåja fick några mönster gjorda iaf. Nackdelen är bara att mallen blir en engångs. Jag hade tänkt trycka ett helt tygstycke, nu blev de bara några små tavelmotiv. Får göra ett nytt försök till veckan.

Av Sofia - 23 september 2006 10:49

När jag ska börja min morgonrunda på nätet går de inte komma in på flertalet bloggar, KATASTROF! Ja visst är jag en aning patetisk, kretsar mitt liv kring bloggarna numera? ja en del av mitt liv såklart. Sambon fattar inte ett smack! Just på morgonen vill jag ju kunna klicka mig fram bland sidorna med allt tänkvärt och vackert ni därute delar med er av. Går inte de blir ju såklart min morgonrutin förstörd. Åh vad inrutat tänker vissa av er nu, jadå men de är en arbetsskada. Prova jobba med autister, då snackar vi skottskrutigt :) Jag får väl inse faktum att just nu kan jag inte besöka alla jag vill besöka. Som tröst ska jag ta mig en sväng på stan och börja letandet efter textilfärg. Blir att trycka idag, om allt jag ska ha finns vill säga.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards