Alla inlägg den 21 september 2006

Av Sofia - 21 september 2006 20:01

Idag trillade sköna hem ner i brevlådan. Vad hittade jag där om inte ännu en tjusig gryta från La creuset. Jag är verkligen i behov av just en gryta, hur tur får man ha :)Bilden är inte den bästa, hoppas dock ni kan få en glimt av skönheten på spisen.

Av Sofia - 21 september 2006 19:28

Jag älskar Le creusets trådgårdskollektion, snacka om färgklick på spisen!

Av Sofia - 21 september 2006 17:37

Ingen trevlig dag idag alls. Bara regn regn regn. Tur man varit ledig och hunnit på stan lite (igen) :)Hittade oemotståndligt fina servetter, dom ropade mitt namn så...... En liten skål till eriks chilinötter också, de var ju rätt snällt av mig ( egentligen var de då för att den är grön och passar så bra i köket) tyckte han faktiskt.

Av Sofia - 21 september 2006 09:44

Jag har ju som sagt varit tvungen att lägga om kosten för magens skull. I morse ställde jag mig på vågen för skoj skull. -5,2 kg sen den 5 september. Tror inte de kan vara bara vätska för jag dricker bra mycket mer nu än jag någonsin gjort. Magen är stundvis mycket bättre och såhär pigg har jag inte varit på länge. Var kul att se att de även gett resultat på vågen omän jag inte direkt ser de i spegeln.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards