Alla inlägg den 28 december 2006

Av Sofia - 28 december 2006 16:58

Efter dagens vägning kände jag mig inte direkt besviken på mig själv, men heller inte stolt. Bestämde mig för att nu om någon gång behövde jag köpa något till mig själv som belöning för de kilon som under hösten lämnat min kropp, och de kilon som skall bort under våren. Gick och köpte mig ett halsband från SNÖ OF SWEDEN som jag varit sjuk om ett tag. Detta gjorde mig både glad och fast besluten om att, nu jädra Sofia ska här plockas kilon igen!

Av Sofia - 28 december 2006 08:31

Hm ja idag visade vågen på +2,2 hade nog inte räknat med så stort plus eftersom jag när vi kom hem i tisdags tjuv vägde mig och det bara visade +0,4. Ju fler dagar de går efter man smaskat i sig desto mer syns de visst på vågen. Jag tänker inte vara besviken på mig själv eftersom jag har ätit vad jag velat och under julen vet jag att jag går upp några kilon. Skillnaden detta år är dock att jag som tur är gått ner flera kilon innan jul vilket ändå känns kanon! Nu tar jag nya tag och siktar på minus nästa vecka istället. Totalt -12,8 nudå, ingen glädjande siffra nu när jag ser på den men NEJ jag ska inte vara besviken på mig själv punkt slut.

Ovido - Quiz & Flashcards