Alla inlägg den 21 december 2006

Av Sofia - 21 december 2006 08:01

Idag visade vågen -1,1kg de är totalt -14,9kg på 15 veckor och 2 dagar. Var tvungen att ställa mig 4ggr på vågen för att se om jag verkligen inte tappat 0,1 till så jag spräckt 15kg gränsen, men icke det. Jag är iaf relativit nöjd och efter den gångna veckan kan jag konstatera att jag förmodligen äter för lite vissa veckor. När magen strular har jag ingen större matlust och då går (vilket inte alls är konstigt) kroppen på sparlåga. Bäst går det när jag får äta mina måltider regelbudet i kombination med motion. Nästa vecka har jag inga förväntningar, de är ju jul och jag tänker unna mig lite gott! Förhoppningsvis kan jag stå still eller få ett litet minus, ska iaf motionera som vanligt och kanske ytterligare lite till =)

Skapa flashcards