Direktlänk till inlägg 14 december 2006

Veckans nya vikt...

Av Sofia - 14 december 2006 16:29

I morse var de dags igen. -0,4 visade vågen. totalt -13,8 på 14 veckor och 2 dagar. I dag är jag inte alls nöjd, har verkligen passat mig för vad som åkt in i munnen och motion har jag dessutom fått. När jag var sjuk och bara låg still då tappade jag minsann 1,1 kg usch vad frustrerande!

 
 
Ingen bild

Malin

14 december 2006 16:50

Grattis till minuset även om du är missnöjd.
Minus är ju minus och kroppen gör som den vill....det får man ju bevis på då och då.
Jag får typ bara stora minus 2v av 4 eftersom både äl o mens ställer till det.
Bara man håller i så får man ju resultat nån vecka senare.
Kram på dig och klappa dig själv på axeln!

 
Magda

Magda

14 december 2006 17:27

Men du får se det så att det är juletider o man (i alla fall jag) äter mer gott o onyttigt. Det kan ju ha varit så att du fick i dig för lite när du var sjuk, o att kroppen tar åt sig allt nu när den är frisk igen. Därav inte så stor viktnedgång denna vecka. Men nästa har du säkert gått ner mer om du fortsätter att röra på dig o inte äta så onyttigt. Själv är jag nöjd om jag inte går upp under julen, jag är nöjd med om jag står still.

Kram o grattis till minuset omän du inte är nöjd.

http://magda.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

14 december 2006 17:33

Nu under julen ska man bara vara glad att man inte går +, även om man inte dricker mer än citronvatten är man dömd att gå upp i vikt under julen. Sån är lagen =)

http://www.emen.blogg.se

 
Therese

Therese

14 december 2006 17:51

Kroppen gör verkligen som den vill...
Det är bara att ta nya tag och hoppas på ett bättre resultat nästa vecka :)

Minus 0,4 är ju inte dåligt... och grattis på dig.
Hur jobbar du till veckan??

http://theaa.blogg.se

 
Christina

Christina

14 december 2006 18:00

Men upp med hakan! Det är ju i princip ett kilo / vecka! Verkligen fantastiskt bra!

http://solusfemina.squarespace.com

 
Lina

Lina

14 december 2006 18:26

Hej vännen.
Jag tycker du är superduktig. Själv kan jag inte låta bli allt som är gott och onyttigt. Men men jag skyller på att det är jul :)
Grattis till minuset

Kram kram

http://linas.bloggagratis.se

 
Trolda

Trolda

14 december 2006 19:38

Ta 4 hg SKINKA och synkronisera det på kroppen, så BLIR du säkert nöjd iallafall!!!!Jag tycker verkligen du är JÄTTEDUKTIG! Så inget DEPP nu..=)

Trolda - "Peppare"!!

http://trolda.blogg.se

 
cleo

cleo

14 december 2006 21:14

Jag tycker Troldas idé låter förträfflig! Grattis, minus är minus. Här har det inte varit minus på läääääänge..... Jag har löst problemet genom att sluta väga mig! :-) Jag tycker det Du gör är mycket bättre, så var STOLT över Dig själv!

http://cleopethra.blogg.se

 
Ingen bild

fialotta

14 december 2006 22:53

Tack alla!!! Klart att ett minus är bättre än att stå still eller gå upp, men nu innan jul vill man ju som få bort så mycket som möjligt!
Sen är det lite frustrerande att minska så lite när man verkligen anstränger sig mer än man gjort de tidigare veckorna =/ men jag ska försöka vara nöjd och bara kämpa vidare till nästa torsdag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards