Alla inlägg den 14 december 2006

Av Sofia - 14 december 2006 21:45

Sådär nu är julkorten tillverkade, satta i kuvert och väntar på att få frimärken på sig. Till doften av pepparkakor har jag suttit ikväll och pillat ihop de sista på dessa kort som jag från början hade tänkt ha klara i SÅ god tid, varför blir det aldrig som man tänkt sig? Moster hade med ljusen igår som jag beställt på ett ljusparty, det var bla pepparkaksljuset med pepparkaksgubbar i. Doftar underbart gott i hela köket nu och det trotts att jag inga pepparkakor fått bakat ikväll heller =)Imorgon blir det att ta tag i julklapparna, de är bara två som är köpta och väldigt många fler som är oköpta. Pratade just med mormor som även hon hade trubbel med julklappsinköpen, dock inte pga att hon inte visste vad hon skulle köpa utan för att de brutna benet gör att hon inte kan gå på stan. De blir hemtjänst-Fia som får fixa paket till hennes barn i år =) hon kan ju inte gärna skicka någon av dem att uträtta de ärendet.Jo just det, vi har fått SNÖ!!! Trevlig kväll/natt på er!

Av Sofia - 14 december 2006 16:29

I morse var de dags igen. -0,4 visade vågen. totalt -13,8 på 14 veckor och 2 dagar. I dag är jag inte alls nöjd, har verkligen passat mig för vad som åkt in i munnen och motion har jag dessutom fått. När jag var sjuk och bara låg still då tappade jag minsann 1,1 kg usch vad frustrerande!

Skapa flashcards