Alla inlägg den 12 december 2006

Av Sofia - 12 december 2006 22:07

I morgon är det dags att fira Lucia. Den dagen innebär mycket firande för våran del.1. Själva luciafirandet2. Mamma fyller år3. Mamma har namnsdagJag skall börja morgonen med att, kliva upp klockan 5-göra mig klar för jobbet-ställa iordning mysigt morgonfika tills sambon kommer hem från nattskiftet och slutligen åka till jobbet. Efter avslutad arbetsdag måste jag iväg på stan och i panik köpa en present till mamma, de jag planerat att köpa ( vilket var två väldigt vackra ljusstakar i glas) var ju slut *suck* Efter middagen blir det kalas för fulla muggar. Jag är inte så förtjust i kalas just nu, finns så mycket gott man inte får äta på dem. Mamma lovade dock att göra en fruktsallad till mig och de uppskattar jag, vill inte sätta i mig något som förstör viktresultatet på torsdag =)Måste försöka få klart med julkorten också, varför varför varför väntade jag till sistaminuten i år igen!? Jag är ett hopplöst fall, de är bara att konstatera.Jo just det, måste bara skryta lite om min sambo också. Ikväll när jag kom hem var det inte en pinal på diskbänken, de var städat och tvätten var vikt och inlagt. Jag kan meddela att mitt hjärta slog några extra kärleksfulla slag.Nu ska jag börja dra mig mot sängen, måste ju orka upp och ge Erik den mysiga frukost han så väl förtjänar.Hoppas ni får en trevlig dag i morgon med både lucior,tärnor,tomtar,stjärngossar och pepparkaksgubbar!Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards