Direktlänk till inlägg 7 december 2006

Veckans nya vikt...

Av Sofia - 7 december 2006 09:14

Idag visade vågen -1,1kg de är totalt -13,4kg på 13 veckor och 2 dagar. Jag är nöjd med tanke på att jag haft feber och inte motionerat just något, dessutom har jag druckit glögg och ätit lussekatter. Jag hade nog snarare väntat mig samma vikt som förra veckan eller t.o.m ett plus, men så blev det inte. JIPPI =)Datorn är helknäpp nu igen, därav har det varit glest med kommentarer hos er på senaste. När jag ska skicka iväg kommentaren blir det error, mycket irriterande. Förhoppningsvis hinner Erik fixa datorn innan han åker på jobbet idag. Så med lite tur är jag igång med kommenterandet redan ikväll =)

 
 
Magda

Magda

7 december 2006 10:29

Grattis grattis!! Kanon ju!

Där ser du också, det är bra att fuska lite ibland med godsaker. Precis som jag gjorde förra veckan o gick ner över ett kilo.

Kram kram

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

7 december 2006 10:47

Men GRATTIIIIIIIIIS!
Det är ju toppen!
Trist bara att vara sjuk - är du bättre i febern?
Du är kanonduktig! You go!
Ynkliga kramar från en med halsont...uhuu

 
Therese

Therese

7 december 2006 11:32

Jättebra jobbat.
1,1 är ju kanon bra.

Vi måste träffas någon gång men just nu är det mycket skola. Jag vet inte heller om jag ska till Maggan och Niklas på lördag får se hur bra skolan går :(

Ha det iallafall gött så syns vi.

Kram

http://theaa.blogg.se

 
Christina

Christina

7 december 2006 12:55

Alltså jag måste få veta ... vad GÖR du egentligen som får kilona att rinna bort sådär?? Ligger i hyperhet ångbastu hela dagarna ..???

http://solusfemina.squarespace.com

 
Angelica

Angelica

7 december 2006 18:37

Vad du är duktig!

Hoppas att det löser sig för dina nära och kära!

http://www.angelicas.webblogg.se

 
Maria

Maria

7 december 2006 18:39

Herregud, ja grattis! Hur många kilon till ska du gå ner innan du känner att du är nöjd?

http://www.emen.blogg.se

 
Trolda

Trolda

7 december 2006 19:25

Ja, du är sannerligen DUKTIG! KUL för dig! GRATTIS!

Trolda - glad för din skull!

http://trolda.blogg.se

 
Chrissie

Chrissie

7 december 2006 20:56

Grattis, jättebra jobbat. Glögg och allt annat som hör julen till måste man ju också få unna sig, tycker jag.
Ha en bra torsdagkväll /Chrissie

http://chrissie.blogg.se

 
Ingen bild

fialotta

7 december 2006 21:11

Magda: Tack! Jo, ibland äter man nog för lite tror jag. Kram

Malin: Tack! Febern är borta nu, jippi =) men nu är du sjuk ju usch. Krya på dig! Kram

Therese: Ja jag är nöjd =) Ja vi måste ses, hoppas det går bra i skolan och hör av dig när du har tid. Kram

Christina: Haha nja, men de kanske också skulle funka. På mig är det bara den rätt starka karaktären som hjälper mig få bort kilona, hålla sig borta från de söta gör susen =)

Angelica: Tack! Ja de verkar som de kommer lösa sig.

Maria: Tack du! Hm.....jag har inte bestämt mig riktigt, men de blir då minst 15 kilo till =) så än är kampen inte slut.

Trolda: Tack snälla!

Chrissie: Tack! Jo lite måste man få unna sig, blir olidligt annars. Tack desamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards