Direktlänk till inlägg 22 november 2006

Äntligen en syster med varma fötter!

Av Sofia - 22 november 2006 08:58

Jag har visat en bild på denna kudde tidigare, men jag vet inte om de syntes vad de var för typ av kudde. De är alltså en fotvärmare, hur smart är inte det!? I alla fall ligger de till så här, min syster har isbitar till fötter eller ja hela hon är kall som en isbit. Jag tjöt till när jag på Ikea fick syn på denna ful/coola kudde, nu ska lillan inte behöva sitta framför tvn med kalla fötter mer. Jag hoppas dock hon kommer ihåg att hon har fötterna i den om telefonen ringer, annars kan de nog vara stor risk för snubblerier =) Kommer ligga en röd pläd i samma paket, vill ju inte att hon ska behöva frysa om resten av kroppen heller. Ja jag har alltså lyckats fixa EN julklapp, jag som skulle vara så TIDIG i år. Samma sak varje år!Nu ska jag duscha bort tröttheten (jo idag är jag faktiskt trött) och bege mig ut på stan en sväng.Ha en underbar dag! Här regnar det =/

 
 
Maria

Maria

22 november 2006 09:25

Du ska inte sova om du är trött då?
En julklapp är i alla fall en julklapp, jag är nästan klar med alla, har nog en klapp kvar skulle jag tro!
Jag tycker också du ska fota och visa lite av ditt fina hem! =)

http://www.emen.blogg.se

 
Ingen bild

fialotta

22 november 2006 09:33

Maria: Nja jag ska ju på stan och leta saker till julgranen =) Tänkte de var lika bra att hålla sig vaken, då kan jag lägga mig i tid ikväll. Lyckliga dig som har de klart, kanske skulle jag göra ett ryck idag. Ja jag satt just och funderade om jag skulle anta din utmaning, jag ska nog göra det.

 
Therese

Therese

22 november 2006 11:29

Det var fiffigt tycker jag...
Herregud om man kunde sova. Jag kröp till sängs halv fyra och blev väckt tio. Lika bra det. Måste försöka vända tillbaka dygnet.
Jag rekommenderar verkligen att fota sin kropp, det är inspirerande.
Tänkte att du och Maggan med barn (kanske). Det skulle vara trevligt det, tycker jag... någon gång. (fast nu kommer ju jag upp och stannar väldigt länge...)
Ha en bra dag, jag har massor att göra :)

http://theaa.blogg.se

 
Trolda

Trolda

22 november 2006 11:53

Vad gullig du är mot din Syster!!! Nu får hon iallafall säkert garanterat varma fötter...:)

Trolda - med raggsockar!

http://trolda.blogg.se

 
Christina

Christina

22 november 2006 13:12

Kära tomten. Om du läser det här så vill jag ha en likadan fotvärmarkudde som Fialotta har!!!

http://solusfemina.squarespace.com

 
Therese

Therese

22 november 2006 13:21

här skriver jag inte hela meningar, komma ner menar jag förståss. Visst, får killarna hänga med också men det här med tjejer är ju väldigt trevligt. Jag skickar iväg Martin :)
Måste ju ha en tjejmiddag när jag kommer upp under någon helg när det passar alla :)
Kramar
Hoppas att du inte är alltför trötter

http://theaa.blogg.se

 
Magda

Magda

22 november 2006 13:56

Jag har just skrivit till Therese att när vi alla har gått ner i vikt så vi är nöjda kan vi åka till Stockholm en helg eller några dagar under veckan. Som belöning.

Massor av pysselaffärer o ljusaffärer i Stockholm. Bra idé va?

http://magda.bloggagratis.se

 
Chrissie

Chrissie

22 november 2006 18:36

Vilken rolig idé! Skulle passa mig och mina frusna fötter :)

http://chrissie.blogg.se

 
Ingen bild

fialotta

22 november 2006 19:17

Therese: Ja jag måste ta kort nu, sen får de väl bli ett när fler kilon är borta. Åh hade varit jätte kul med några "tjej dagar" de måste vi absolut fixa! Klart vi ska ha tjejmiddag, nån kväll måste de ju passa alla. Som du säger, du är ju uppe rätt länge så denna gång hinner vi säker umgås massor, hoppas jag!
Kram

Trolda: Ja lillasyster måste man ta hand om =) Jag hoppas kudden kan hålla henne varm.

Christina: Klart han läser dina önskningar, har han din adress då?

Magda: Ja de är en jätte bra idé, ni får väl vänta in mig för de kommer väl ta längst tid för mig =/ Hoppas ni har tålamodet!

Chrissie: Ja jag tyckte den var hel fräck! Jag har tjuv provat den, de blir VARMT!

 
Ingen bild

fialotta

23 november 2006 22:45

m

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 26 januari 2012 00:18

Måste bara kolla om den fortfarande funkar den lilla bortglömda bloggen....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:29

Förra veckan var vi nere i Västerbotten hos sambons föräldrar. Eftersom de blir ett tag mellan gångerna man är ner så hamnar Nils automatiskt i super focus. En vecka där nere med människor som konstant roar honom till max, ja han är ju i himmelriket....

Av Sofia - 13 mars 2009 09:25

Jaha då var de ju då igår dags att åter ställa sig på vågen. Två veckr sedan sist, jag var säker på ett minus, men där fick jag mig! +1kg visade vågen och då vägde jag mig TRE ggr. Fy tusan också, men de är rödvecka så har jag tur beror pluset på det...

Av Sofia - 5 mars 2009 13:38

Det blir ingen vägning denna Torsdag då vi är nere i västerbotten hos svärfars. Till veckan blir det dock att kliva upp på vågen igen, hoppas de visar jätte minus då när det gått två veckor. Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från helgen, men det v...

Av Sofia - 26 februari 2009 18:58

Ja jag kör vidare på att väga mig på Torsdagar. Det är ju nudå vecka 2, men jag börjar med att redovisa förra veckans resultat.   Det blev en bra start med hela -1,9kg. Det får jag ju lov att vara nöjd med. Denna vecka blev det inte lika stort wow, m...

Ovido - Quiz & Flashcards