Alla inlägg den 22 november 2006

Av Sofia - 22 november 2006 23:55

Ikväll satte jag mig för att pilla ihop några julkort. Kan inte säga att hjärnan var full av idéer direkt, kanske beror de på sömnbrist, jag vet inte. Gjorde tre stycken, sen bestämde jag mig för att fortsätta imorgon. Här har ni korten som sög ur den sista kraft som fanns i kroppen, för denna dag vill säga. =)

Av Sofia - 22 november 2006 16:51

Maria lämnade en utmaning på sin sida, den gick ut på att visa upp (hela el. delar av) sitt hem. Jag gillar att se hur andra bor, dels för att de blir mer personligt och för att man kan få någon bra idé.Här kommer delar av vårat (långt ifrån kompletta) hem, jag vill ändra på mycket med en hyresrätt är de ingen idé att börja jobba med.1. Så här ser de ut när man kommer in hos oss. Dörren rakt fram är toaletten, dörren till höger är klädkammaren. Tar man till höger från hallen kommer man till.....2. Köket, Inte vidare stort men de funkar. Tack och lov så hade dom nyss bytt kök när jag flyttade in. Går man ut från köket och fortsätter rakt fram kommer man till...3. Sovrummet, där står även datorn eftersom vi bara har en tvåa =( Ut från sovrummet och direkt till vänster (alt. från ytterdörren höger höger) ligger...4. Vardagsrummet. Ni behöver inte titta så mycket på tv hörnan, den skåpen ska bytas ut mot bänken jag håller på att fixa. Då de är fixat kan ni få titta mer noga =)Det var några vinklar och vrår från vårt hem.

Av Sofia - 22 november 2006 08:58

Jag har visat en bild på denna kudde tidigare, men jag vet inte om de syntes vad de var för typ av kudde. De är alltså en fotvärmare, hur smart är inte det!? I alla fall ligger de till så här, min syster har isbitar till fötter eller ja hela hon är kall som en isbit. Jag tjöt till när jag på Ikea fick syn på denna ful/coola kudde, nu ska lillan inte behöva sitta framför tvn med kalla fötter mer. Jag hoppas dock hon kommer ihåg att hon har fötterna i den om telefonen ringer, annars kan de nog vara stor risk för snubblerier =) Kommer ligga en röd pläd i samma paket, vill ju inte att hon ska behöva frysa om resten av kroppen heller. Ja jag har alltså lyckats fixa EN julklapp, jag som skulle vara så TIDIG i år. Samma sak varje år!Nu ska jag duscha bort tröttheten (jo idag är jag faktiskt trött) och bege mig ut på stan en sväng.Ha en underbar dag! Här regnar det =/

Ovido - Quiz & Flashcards