Alla inlägg den 14 november 2006

Av Sofia - 14 november 2006 21:32

Ja jag har aldrig hört talas om denna dag förr, men kanske är de nytt för i år??? Någon som vet?De går iaf ut på att avgöra vilka produkter som är användbara och vilka som är oanvändbara, eller mindre användar vänliga.Först tar vi mobilen, alla märken har olika menyer vilket gör denna produkt till mindre användar vänlig.Tar vi istället en blandare (med en arm) så är den väldigt användar vänlig, rätt logisktHelt otroligt att de finns någ(ra)on som kommer på alla dessa "uppmärksamma denna dag" dagar.

Av Sofia - 14 november 2006 12:52

Jag knatade in hos doktorn snörvlandes och hostandes.Blev tillsagd att gå in i undersökningsrummet, de jag gjorde. Allt gick ypperligt bra, tills farbror doktorn knackade mig i bakhuvudet. - AAAAJJJJJJJJ, känns som att du bankar ut tänderna mina!!!- Mhm...Jo- Usch, de gjorde inte såhär ont sist- Nä jag förstår, men Sofia du måste lära dig att komma i tid, man ska inte gå med sånt här i flera dagar!- Vet de, tänkte bara att de kanske skulle gå över- Det gör de INTE!- Nä, just det- Så flicka lilla, nästa gång du känner av bihålen så lovar du att komma direkt va!?- Jag lovar! Han är rätt söt läkaren jag går hos. Nu har man blivit försedd med både Doxyferm och Nasonex, jag känner lukten av IKEA på torsdag!!! =)

Av Sofia - 14 november 2006 10:48

De är ju hemskt vad denna LRKatarr satt i. Idag ska jag iaf få komma till doktorn, nu spökar ju bihålena också! De är bara för att jag ska till IKEA på torsdag, just typiskt.Hela gårdagen spenderades på soffa och säng, hemskt vad less man blir. Inatt har jag visst nästan hostat sambon ur sängen, han meddelade att han funderat på att ta soffan fler än en gång. Ja men så är det att vara sambos, man delar allt =)Dags att pallra sig iväg till läkaren.Hoppas ni får en trevlig tisdag!

Skapa flashcards